2013-07-13
18:47:06

Älgkött
Det är skönt då man för vakna helt av sig själv och känner sig pigg. Visst jag är inte samma pigga människa som när jag sovit hela natten men men idag har jag sovit riktigt bra. Men man känner sig ändå inte riktigt som en människa men alldeles strax ska jag ta en celsuis och då kommer livet kännas helt underbart.
 
Igår innan jobbet blev det gym, och vi tränade då ett bröstpass. Även om jag körde mitt eget race så var det ett riktigt bra pass. Provade köra viktade dips. 
 
först 10 vanliga sedan 6 med 10 kg extra, 5a med 15 kg och sista blev en 4a med 15 kg. Jag trodde verkligen mitt bröst skulle explodera. Riktigt skönt. 
 
Jag hade planerat att jag skulle va kvar i stan tills affärerna öppnat så jag kunde handla nå kött men det hade jag självklar hunnit glömma. Men tack vet jag framor och allt kött jag fått av henne så hade jag kött nere ifrysboxen som jag tog så det fick tinaupp medan jag sov. Älgkött är det bästa!
 
älgkött,avokado,pecannötter,tomater och bea gött som tusan.
Bacon inlindad kyckling som jag gjorde för någon dag sedan. 
Better bodies linne, tights sportbehå och trölja. Tycker det är såå snygga kläder!!
 
Nu ska jag ta mig celsius! 
 
Pusss
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: