2013-06-25
23:28:33

Trainlikeagirl
I söndags så steg jag upp kl 7 for in till stan och körde sprinter med Sebastian. Jag var inte alls rapp, var segare än jag vet inte vad. Men Sebastian däremot va förjäkla bra, tror de berodde på att han tog pwo ;) haha
 
När vi var klara där så drog jag på gymmet och körde axlar. Gick riktigt bra och kul när man hunnit träna redan på morgonen.  Komme hem drack en proteindrink och åt mackor och lite godsaker sånt man få äta på en ätardag :D. Vilade i ca 1 timme innan det blev lite över en timmes pw. Hade hunnit så mycket och klockan var bara just efter 12,  riktigt skönt.
 
Till middag blev det en pizza, men jag tycker inte alls att det var så gott som jag minns faktiskt. 
 
Efter middagen blev det visst ett träningspass till med Sebastin, blev då bröst och triceps. Men fruktansvärt vad slö jag var. ville nästan börja gråta haha.  
 
Igår började jag alltså med dieten som Emelie på trainlikeagirlbörjat med, Nu blire att gå in i ketogen fas och det innebär alltså massa fett och praktiskt taget nolla kollisarna. Läs mer på hennes blogg trainlikeagirl.se 
Det ska bli spännande och se hur mkt man kan ta bort, jag har visserligen blivit hyffsat tight på rygg,armar,bröst och lite ben men på magen sitter det som sten. Så ska bli väldigt spännande, blir alltså ingen ätardag på en månad, jag hoppas det ska gå bra. 
 
Igår tränade jag rygg med mycket fokus på lats. Idag har jag tränat bröst och triceps igen. Jag vet jag sa jag skulle träna det mindre men då måste jag nog sluta träna med Sebastian haha.
 
 
 
 Nä nu sova, godnatt pusss

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: