2013-07-09
18:52:51

Sixdeuce eller kinebrasil
Jag har så frukansvärt mycket beslutsångest, och tro det eller ej men det handlar om tränings tights. Har länge tänkt köpa båda sorterna, men pga av snålhet så har det inte blivit. men nu är det 2 st till som vill beställa med mig om jag köper sixdeuce och dom är sjuktsnygga och kostar 599 kr och självklart sägs det att dom är grymt sköna.
 
Men kinebrasil har frifrakt juli månad och dom är också förbannat snygga och sägs vara hur sköna som helst. Dom är lite dyrare men i vanliga fall kostar frakten ganska mycket. 
 
Haha men jag tror jag snålar och kör på sixdeuce så få jag hoppas att kinebrasil kör på nåt bra erbjudande snart igen, ja det var mitt största bekymmer just nu. 
 
Kosten går bra, det är jätte god mat och fettet förbränns. Har hänt ganska mycket på 2 veckor måste jag ändå säga. Tränigen blir verkligen inte lidande på något sätt på den här dieten utan jag har bra med energi, blir starkare, kan lätt gå på tyngre vikter. 2 veckor kvar och sen är det Finland, jag ska försöka så gott det går att köra på samma diet under tiden i Finland för det riktiga stoppet är inte förns vi kommer tillbaka från Finland. Så blir inte att vräka i sig massa kolhydrater i varjefall.  
Idag  - 2 veckor sedan
idag -  4 dagar sedan 
 
Nu när jag tränar så mycket som jag gör så känner jag att jobba natt är inte riktigt det opptimal då kroppen inte återhämtar sig på samma sätt. Men man har lediga dagar att se framemot och det är en stor fördel. 
 
Under lördagskvällen blev det en riktigt prövning för mig och hur disiplinerad jag är. Var hos Eve och där plockade hon fram 3 olika chipssorter och dippar. (Jag älskar chips.) Det luktade så gott men jag klarde mig, tänkte faktiskt inte på det så mycket och jag blev nästan lite chockad över mig själv.  Klapp på axeln till mig själv. Framförallt då jag fick höra hela kvällen att man absolut ska äta sånt där för att bygga biccar haha. Hade en riktigt rolig helg alltså.
 
 
I söndags blev det markträning med Andreas, prövade sumomark för första gången och det var inte lätt. 
Kände inte på tyngre vikter än 90 kg då min teknik blev helt fuckt upp, tror jag var för okocentread och började blanda ihop vanligmark med sumomark. Men var ändå nöjd över passet och kul att få umgås med storebror en stund. 
övre är från i söndas, den undre är 4 veckor sedan. Kanske inte så stor skillnad. 
 
Till gårdagen, det blev ett bröstpass på dagen med Sebastian och Simon. Började med bäkpress med gummiband runt. Hatar verkligen den övningen men det är riktigt bra. Innan slutet där hade Sebastian tvingat upp mig i 60 kg med gummiband. Gjorde då några set 1or på och ni måste förstå hur mycket tygre det blir alltså. När vi  färdiga med gummibandet kände jag mig sugen på att pröva utan så Sebastian snörde på 70 kg och sa det där klarar du. Men icket det, var nog för slut på men nästa gång ska det upp!
I lutande hantelpress har jag kommit upp i vikterna lite grann. kör 8 med 20 kgs hantlarna, blev 4 or på 22,5 och en 2 på 25 kg hantlarna. Kul, nu ska man bara bli van vid dessa vikter, det är mest min högra hanled som sviker mig och vill tappa balansen men snart ska även de sitta. 
Sedan matade vi med några övningar till.
 
 
Innan jobbet drog jag in lite tigare och for på gymmet igen, körde då axlar och lite mage, riktigt skönt att fara själv ibland och det var länge sedan jag bara körde axlar. 
 
På ca en timme blir det att dra in för ryssträning innan jobb, ska bli kul att känna hur det känns när jag inte har tränat ett pass underdagen och ingen tandvärk har jag heller. Ser rent fram emot lite ryssträning. 
 
Pusss
 
 

Kommentar:
#1: Stina

Fasen vad snygg du är! Du är GRYM!

Svar: Tack snälla du!! :*:*
Victoria

2013-07-09 @ 19:17:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: