2013-07-17
21:49:38

Iksu
Ja imorgon bär det iväg till Finland, men först av allt kommer vi göra ett stopp i Umeå för att besöka Iksu och sedan gå på stan en sväng. 
 
 
Igår blev det ett ryggpass med lillebror, det gick riktigt bra, prövade 125 kg i mark och upp är det inga problem men när jag väl står uppe så kan jag inte riktigt få bak axlarna. Så jag räknar det inte riktigt som ett nytt pb då det inte var så snyggt gjort.  fortsatte sedan med lite allt möjligt. chins kände jag mig ändå bra i trots att jag kör de väldigt sällan. 
 
 
 
Idag har vi tränat ett benpass och det gick så där, mina ben har känts som spagetti de senaste dagarna så kunde inte köra så tungt. Men det är alltid lika kul att plåga ben.
 
Nu är det så här att jag kommer nu byta namn på min blogg till styvictoriakarlsson.blogg.se så fortsätt läsa där. Kom ihåg det nu.  Sedan på instagram kommer jag byta till styvictoria. sty=strongertyesterday som jag och mina bröder har börjat med. 
 
Pusss

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: