2013-07-01
00:05:01

Grym vecka!
Jag i torsdags så drog jag mig uppöver, stannade i Åskilje för behandling av pappa. Sedan så bar det iväg till Storuman.
 
Jag, Jonathan och Sebastian bestämde oss ganska fort att vi skulle fara på gymmet då vi kom till Storuman, gick in i lägenheten och öppnade då direkt Jonathans nya pwo som skulle testas. 
Vi valde då att träna rygg, så vi lekte runt med chins och pullups som uppvärming och blev sedan en massa övningar speciellt för lats. 
 
Kvällen spenderade vi med mat och film.
 
Ja fredagmorgon, vaknade jag vid 9, så väckte då upp lillebror för att vi skulle dra på gymmet. Jonathan och Sebastian ville då pröva en "pwo"  med snabbkaffe och pepsi. Jag hatar kaffe så jag ställde inte upp på de. 
Men dom blev pigga och heeeltknäppa.
 
Vi tränade bröst och det gick riktigt bra, pb för mig och Sebastian.
60 kg brukar jag knappt få upp och det har stått som mitt pb sen jul.
 
men i fredags såg det ut så här:
 
uppvärming stång
 
12 rep 45 kg
1 rep 65 kg pb där alltså!
1 rep 65 kg
1 rep 65 kg
1½ rep 65 kg
3 rep helt fucking själv på 65 kg!!
 
Snacka om heeeeeelnöjd! resten av passet blev bara att leka runt och känna sig höög på endorfinerna ;P
Sebastian tog 135 kg, så jäkla starkt och han blir inte direk svagare!
 
Lördag var det tävling, Wild Arm i Storuman! 
Det var sjukt roligt att få träffa alla armbrytare som kom dit, att få tävla och allt var bara underbart.
 
Jag tävlade -70 och +70 vägde 61 kg så blev inte -60. Men det gick riktig bra och blev 3 efter Fia Reisk och Heidi Andersson så är grymt nöjd! 
 
Jonathan plockade hem ett antal medaljer, Sebastian tog hem ett silver. Simon lyckades få 1 silver och 1 guld, Andreas kom på 5 plats tror jag!  Våran familj är helt enkelt grym!
 
Tack Jonna för bilderna! Det är henne jag bryter med på denna bild! Fiender på bordet, men vänner annars :)
 
 
Pussss
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: