2013-06-23
13:37:35

Midsommar!
Ja det var ju Midsommar fredags, som jag och mina syskon firade ute i Östervik, det är utanför Storuman. Vi grillade,spelade kubb och lite sådant. 
 
I torsdags drog  jag till Storuman, hade under dagen kört vader/mage som gick riktigt bra, och under kvällen var det armbrytning som då gick sådär, bröt väldigt lite, kände mig lite låg på energi. Men övade iallafall starter med lillebror. 
 
Sovde då i Storuman och under fredag dag så var jag på gymmet med mina bröder. Jag och Jonathan körde då axlar/triceps. Fick ett jäkla pump i både axlar och tricpes.
 
Igår blev rygg och biceps. 
 
Mark
Uppvärmning med stång 12 rep
12 rep 40 kg
12rep 60 kg
12 rep 70 kg
8 rep 80 kg
4 rep 90 kg
3 rep 100 kg
1 rep 110 kg ca 1 minutsvila mellan de två sista. Alla andra blev det 3 - 5 mins vila.
1 rep 110 kg
 
Sedan fortsatte passet med latsdrag,rodd och lite annat smått och gott för ryggen. Under de sista 20 minutrarna pumpade jag biceps. Måste verkligen börja lägga biceps på en egen dag för man har så lite energi kvar till dem efter ett ryggpasset. 
 
Detta inlägg började jag på igår men blev lite distraherad och därför kommer det idag istället. 
 
 
 
 
Nu äta ännu mer, har ätardag idag!!! :D
pussss
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: