2013-06-04
23:12:03

Fullt upp!
Nu är det så att jag har haft så mycket att göra det senaste dagarna så har inte hunnit blogga över huvudtaget.
 
Men i Torsdags va jag på armbrytningen mest för att känna hur det käntes, men det slet och gjorde ont i axeln, men pappa fixade det mesta under kvällen så det började sakta släppa. Blev även så att den 20 juli ska ca 15 pers eller fler åka till Finland för att göra supermatcher i armbrytning så det ska bli riktigt kul att åka dit. Det är även Wildarm i slutet av denna månad så att man hinner få in lite mer tävlingsvana. 
 
Under helgen har jag varit i Umeå så  under fredagen steg jag upp tidigt, gick 1 timmes pw sedan drog vi in till stan och medans Jonas lastade och höll på med lastbilen så for jag på gymmet. De blev då att förisktigt bloda igenom axlarna. Det var riktigt skönt och behövligt.  Sedan åkte jag lastbil med Jonas till Umeå. När Evelina hämtade mig så hämtade vi Stina och gick en vända på stan. Hann självklar köpa lite grejer. 
 
På kvällern blev de mys på Olles, sedan drog vi hem till Eve och satt på hennes balkong resten av kvällen. Underbar kväll med fina vänner.
 
Efter väldigt lite sömn så hade jag tänkt gå en pw men mina hjärna påstod att jag behövde lite mera sömn så jag lydde den och la mig och sova som alla andra.  När alla hade vaknat till liv så blev det stan igen, ja tro det eller ej men jag handlade ännu mer haha.   Sedan grillmiddag hos Eve med massa fina människor.  Nästan alla drack alkohol men jag nöjde mig med en celsius och utsågs till chaffis under kvällen. Hade en riktigt rolig helg med mina älskade vänner! :* 
Snodde några bilder av Carro då jag knappt tog några egna :)
Nöjda brudar med snygga tröjor :)
 
Körde öven ett ryggpass då jag komme hem på söndagen i mina nya shorts jag köpt.
 
Igår blev de 50 mins pw, blev nämligen utringd på jobb efter halv så var bara att skynda sig hem och fara på jobbet. Jobbade fram till kl 4, plockade sedan upp Simon för att dra vidare till Storuman för armbrytarträning.
 
Idag blev det över en timmes pw, väldigt lätt hänt då man har bra podcasts att lyssna på. Sedan in till stan för bröst och triceps. Gick riktigt bra,sjuk pump fick jag nästan direkt. 
 
Sen hem, lagade älgfärsburgare, gud se gött det var! Vilade ner maten i ca 2 timmar och drog sedan in till stan igen för mera träning.
 
Nu ska jag sova! Pusss
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: