2013-06-18
10:14:46

Släpper
Jag har så klart gymmat varje dag men dagarna blir så konstiga och jag hinner nästan inte sitta vid datorn något så därför blir det så få inlägg från min sida. Men idag är jag ledig, steg upp tidigt och drog på gymmet för ett bröstpass. 
 
Bänk
12 rep 40 kg
8 rep  50 kg
4 rep  55 kg
1 rep  60 kg
1 rep  60 kg
 
Lutande
12 rep 30 kg
10 rep 40 kg 
8 rep 40 kg * 2 
 
Sedan lite olika övningar i cabelcrossen.  Det gick hyffsat bra då jag inte har kört så tungt på bröst nu senaste tiden för jag vill inte belasta framsida för mycket då det gör att min högra axel faller framåt. Men jag har tränat väldigt mycket rygg, baksida axel för att det ska börja släppa och det har börjat ge resultat. Så har försökt begränsa mig med bara ett bröstpass i veckan. Har alltid varit en favorit så har lyckats träna bröst flera gånger i veckan förut. 
 
Förra veckan på benpasset lyckades jag även göra ett pb, 2 rep på 105 kg.
 
I helgen har jag varit i Åskilje med familjen, Andreas fyllde år i lördag och jag har min ätardag på lördagar så jag åt som jag aldrig ätit förr. När jag steg upp på söndagen och ställde mig på vågen vägde jag 65.6 kg och i vanliga fall ligger jag på 61 - 62 kg, samlade verkligen på mig mycket vätska. 
 
Känner även att fettet verkligen börjar släppa mer och mer, ätardagar gör nog susen för förbränningen. 
 
Nu vet ni iallfall att jag lever.
 
 
Pussss
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: