2013-05-29
09:29:51

VM är nära!
Det är bara 15 veckor kvar till VM känns riktigt spännande, igår kom anmälningarna ut, jag har inte hunnit göra det än man jag ska!
 
Just nu sitter jag ute på altanen njuter av värmen och ska snaart börja tagga till för att dra mig in på gymmet för att köra ben!
 
Jag har hunnit gå en timmes pw och det är så fruktansvärt skönt att göra det på morgonen med enbart en aminosyredrink i magen. Man kan nästan känna hur fettet rinner av. 
 
Upplägget i dag för ben.
 
Benböj 
Raka mark
Utfall i smiht 
Benpress
Liggande lårcurl
Benspark
 
 
Jag har ju varit i Storuman och tränat några dagar, så i måndags steg jag upp och gick min morgon pw som vanligt, sedan bestämde jag mig för att laga i ordning middagen så den bara skulle vara att värma på kvällen. Det blev kyckling i vitlökssås, jätte gott och jag tänkte nu att mina bröder skull få smaka något annat för en gångs skull. 
 
Sedan innan armbrytningen blev det att suga i sig en celsius, det är en av de bästa känslorna jag vet, sprätta en celsius och sedan få träna skiten ur sig.  Armbrytningen gick bra, märkte att jag har lyckat träna upp min högra handled så att jag orakar gör något med den. Avslutade sedan kvällen med en 2 timmars lugn promenad med Jonna. Riktigt bra dag alltså. 
 
Igårdärmot var inte en lika bra dag, var och körde ryssträning, det började göra mer och mer ont i höger biceps och tillslut började det även gör ont runt hel axeln. Sen började hela armen domna bort. Detta var en obehaglig känsla så lillebror började trycka på baksida axel, det gjorde så ont så innan slutet så blev jag tydligen alldels vit i ansiktet, började må illa och kallsvettas. 
Så jag ska försöka rehaba axeln, samt fara hem till pappa så han får bryta till i ryggen, för det är nog nerver och grejer som ligger i kläm.  Aja det ska iallfall bli bättre. 
 
 
 
Nä nu in och träna! Pusss

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: