2013-07-12
13:18:44

Vad tänker du på när du ska sova?
Alla ligger och tänker på något/någon innan man ska somna, om man inte är så slut på att man somnar direkt. 
 
Men dit jag vill komma är att nästan innan varje gång jag somnar ligger jag tänker på min träning, hade jag kunnat göra något bättre? Hade jag kunnat lyfta tyngre m.m. Sedan ligger jag och planerar vad jag absolut vill och ska göra under morgondagens pass. Jag vet lite förstörd är man, men just nu så brinner jag så mycket för träning att det känns helt sjukt.
 
Nu har jag  inte brytit arm sedan wildarm och jag saknar det sjukt mycket, så på måndag ska jag nog upp och känna lite hur det känns innan vi ska till Finland. Så det ska bli riktigt roligt. 
 
Ryssen i tisdags gick verkligen hur bra som helst, hade inte ont eller nåt så allt bara satt på plats. Human flag sitter snart där den ska och det känns grymt bra.
 
Onsdagmorgon efter jobb drog jag och Sebban på gymmet, vi skulle bara köra vader mage men innanslutet blev det lite biceps, traps och dips. Jag gjorde även nytt pb i dips. 
 
 
Sedan under kvällen blev det självklart ben, det var ju onsdag. Nu under säkert mina 6 senaste benpass har jag tagit nya pbn och det forsättet. Hade 140 kg på ryggen och gjorde så djupa som Sebban lät mig gå och det blev 4 st. Helt sjukt alltså. Jag är verkligen helt chockade över mina ben, hur starka dom är. Ja inte kunde jag ge mig där utan i benpressen lastade vi på 250 kg och körde så djupt och så många som gick
 
 
Rygg igår, jag började med att tveka lite käntes verkligen inte som rygg skulle bli bra igår, så jag skrev ett sms till Sebban och frågade om det verkligen käntes som en ryggdag för att jag hade ont överallt haha. Men innan slutet kom vi fram till att det var ändå bäst så. 
 
vi började med marklyft:
 
8 rep 60 kg 
4 rep 80 kg
1 rep 100 kg
1 rep 120 kg pb men fick som inte riktigt bak axlarna.
1 rep 120 kg meeen här lyckades jag helt!!
1 rep 140 kg men failade.
 
Vi körde tungt på alla övningar så när vi skulle lämna gymmet sa jag bara, vänta jag måst se så jag har hela ryggen med mig. Grymmaste ryggpasset på länge!
 
 
Pusss
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: