2013-07-15
22:30:39

Saknad
Ja sitter nu i Storuman igen, åkte hit idag efter jag vaknat. Slutade jobba i morse så har nu 9 dagars ledigt att se framemot. När jag hade jobbat klart så for jag och Sebastian på fotbollsplan i Lycksele och sprang sprinter. 
 
Jag tog iinget innan så min hjärna funkade inte riktigt och jag känder hur kroppen var låg på energi. De 4 första sprinerna var som att springa mot en vägg, jag tog i allt vad jag kunde men tog mig ingenstans. Den 5 - 7 gick ändå hyffsat, fick bättre fart, men började då även fokusera på hur jag skulle springa. Jag har en tendens till att trippa på tå då jag springer så jag utnyttjar inte alls mina benmuskler på samma sätt som när man sätter i hela foten och tar ut stegen. Ska alltså bättra mig för jag har mycket kraft i mina ben!
 
 
Igår morse efter jag jobbat färdig blev det att stanna i stan för pw för att vänta på att affärena skulle öppna så jag skulle få  köpa mig lite mat sedan hem för att sova. Sovde till 16.30 och skyndade mig då upp för att laga mat. Baconinlindad fläskfilé gjorde jag och det blev riktigt gott. 
 
När jag hade vilat ner maten blev det självklart en celsius innan axelpasset. 
Passet blev med storebror,kusin och en kille som heter Jonas. gick riktigt bra och mina axlar har börjat bli så pass bra att jag kan gå fullt djup i axelpressar och belasta hyffsat mycket. Kul då det inte gör ont någonstans. Men jag har verkligen varit försiktig med mina axlar ett bra tag nu och det verkar ha hjälpt. 
 
 
Ja jag har saknat armbrytningen så mycket att jag blev tvungen att åka hit frör att träna ett pass och känna efter så jag inte glömt hur man gör innan vi ska till Finland. börjar nästa bli lite nervös, men det ska bli fruktansvärt kul. 
 
 
Imorgon ser jag framemot ett nytt ryggpass med lillebror!  Älskar verkligen att träna med familjen. Funkar riktigt bra, den jag tränar med mest är Sebban men det är just för att han jobbar i Lycksele över sommaren. Så man måste ta vara på chanserna man har att träna med bröderna.
 
Pusss

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: