2013-07-06
20:58:00

Swampsoccer
Jag är just nu i Storuman, har sett på när kompisar har spelat swampsoccer. Har inte velat delta och varför har jag inget bra svar på har bara inte haft suget. 
 
Iallafall hade jag skrivit ett inlägg tidigare i veckan men det var på telefonen så när jag skulle publicera det ville det självklart inte funka. Men ska berätta vad det stod där.
 
JAG tog ett nytt pb igen i benböj, så här såg det ut:
 
Benböj
Uppvärmning stång 20 rep x 2
 
12 rep x 50 kg
12 rep x 60 kg
10 rep x 70 kg
8 rep x 80 kg
8 rep x 80
12 rep x 90
12 rep x 100 kg
9 rep x 110 kg
4 rep x 120 kg
 
Upp till 90 kg var jag själv och hade tänkt sluta, jag var verkligen hur trött som helst och tänkte att jag iallfall skulle köra 4 rep men miitt upp i alllt kom Sebban och sa att det var bara att fortsätta. Det är verkligen mycjket lättare att förtsätta då man vet att man har någon som puschar och hjälper till om det behövs.
 
Så vecka efter vecka blir det pb så på nåt sätt måste jag ju träna rätt och att kroppen mår bra.
 
Idag är min första tränings fria dag på väldigt länge, känns lite konstigt. Har inte ens hunnit med en pw då jag umgås med underbara vänner. 
 
Pusss

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: