2013-06-26
23:22:28

Benbenbenben
Idag så vaknade jag ganska tidigt, trots att jag inte sovit något under natten men inte orkade jag göra något för de utan låg kvar i sängen och såg på arrow, en grym serie. 
 
Vid 12 tog jag mig ut på en pw och lyssnade då på aldrigvilas pod som alltid är lika roande. så vid två åt jag mitt första mål bestående av kyckling,avokado,broccoli å lite annat. Sen latade jag och Jonas oss i soffan med några avsnitt supernatural. 
 
Vid 17 drack jag en smoothie och fortsatte lata i soffan, Men vid 7 blev det en celsius och in till stan för ett benpass med jonathan,sebastian och pappa. vi delade på oss så jag och Jonathan körde tillsammans medans Sebastian körde med pappa. 
 
Benböj
stång som uppvärming
12 rep 50 kg
10 rep 70 kg
8 rep 80 kg
4 rep 90 kg
4 rep 100 kg
4 rep 110 kg
4 rep 110 kg
12 rep 60 kg
10 rep 60 kg
 
Sedan blev det benpress, liggande lårcurl och benspark. 
 
 
Då jag komme hem blev det mitt sista mål på lax och lite annat gott :)
I morgon drar jag hem så ska pappa få behandla mig sen vidare till Storuman.
Nu läggdags Pusss
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: