2013-07-01
11:16:01

ketogen
I går var en dag som var heelt värdelös, jag var som en zombie, hjärnan funkade inte överhuvudtaget och jag var tröttare än någonsin.  Men vet ni vad? Det är något positivt med det hela och det är att det var alltså dag 1 i ketogen. Så idag känner jag mig otroligt pigg. Men blir inget gym förns i kväll med Sebban då han har slutat. 
 
Igårkväll så tog jag pwo, tog extra mycket för att jag skulle vakna till liv. Det hjälpte lite grann men var nog för trött redan från början. 
 
Iallfall så tränade vi ben. började med benspark och sittan lårcurl. fortsatte sedan på benpressen och jag provade en 8 på 250 gick bra men inga jätte djupa blev det ju. 
 
Vi höll oss på 80 kg men benböj och det räckte då det var lite syre, man var trött och helt färdig efter tävlingen. Men jag har då fruktansvärd träningsvärk i rumpan idag, fick en grym kontakt på allt igår. 
 
 
 
Det är är 5 dagar mellan bilderna! Längar till slut resultatet på denna diet. 
 
Pussss
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: